Fortsätt till huvudinnehåll

Under uppbyggnad

 Välkomna hit!

Så länge detta inlägg ligger överst pågår arbetet med att få ordning på den här bloggen.

Jag är mycket aktiv via mitt twitterkonto @jonasomcountry med där skriver jag mest på engelska, så detta är tänkt att bli ett sätt att nå ut på svenska.

Varför byta miljö? Därför att en såpass stor del av mina för svensk del intressanta inlägg är baserade å en video från Youtube, jag kommenterar någonstans mellan fyrtio och åttio låtar den vägen varje månad, att jag ville göra det lättare,

Twitterinläggen ser för närvarande lite knasiga ut på första sidan, men jag jobbar på det

Jag varnar också för att det kan komma ett och annat testinlägg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bury Me Under The Weeping Willow (Bristol Sessions 1st August 1927)

1 augusti i Bristol, det var där det började. Kommentarer är överflödiga.

Blackbird Sing: Live 2022 @ 502

' Visst går det att blanda country och punk. Det gick redan på åttiotalet.

Tears Must Fall

Love On Drugs går att lita på. Välgjord Americana, från Sverige!