Fortsätt till huvudinnehåll

Är det här modern country?

 Fick denna fråga för femtiolfte gången i förra veckan. Vanligtvis är det en retroinriktad person som accepterar country som är tillräckligt gammal och passar bra in i detta begrepp. Nu var det en nyfiken person som undrade över min konsert t-shirt från Brad Paisley i fjol och det ledde till ett intressant samtal.

Nu känner jag att det är dags att steppa upp det arbete som jag påbörjade i november i fjol. Jag ska bli bättre på att stå upp för musiken jag älskar när jag får höra uttalanden långt bortom att uttrycka en normal åsikt och jag ska ta fram någon form av visitkort med länk till bloggen, min Youtube-kanal och mina sociala medier.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bury Me Under The Weeping Willow (Bristol Sessions 1st August 1927)

1 augusti i Bristol, det var där det började. Kommentarer är överflödiga.

Blackbird Sing: Live 2022 @ 502

' Visst går det att blanda country och punk. Det gick redan på åttiotalet.

Tears Must Fall

Love On Drugs går att lita på. Välgjord Americana, från Sverige!