Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg #800

 Nummer åttahundra, fast egentligen är det några fler eftersom en del har fallit bort av olika anledningar. Känner mig bekväm med formatet musiktips, plus en och annan fundering utanför den boxen.

Frekvensen varierar beroende på något som heter livet. Jag skriver sällan något på helgerna om jag inte är på konsert eller festival, eftersom min kära särbo är viktigare, och ibland kan det dröja några dagar även mitt i veckan. En till och en halv månad tar det för varje jämnt hundratal.

Jag använder YouTube för musiktipsen, eftersom det fungerar för alla. Annars är tid Tidal och amerikansk countryradio som gäller för mig. Mycket beroende på att då för artister och upphovsmän i det närmaste anständigt betalt.

Off topic-ämnen kommer att fortsätta i nuvarande mängd, eftersom de säger en del om vem jag är och vad som är viktigt för mig.

Läs gärna mitt fastnålade inlägg för information om var ni hittar mig på sociala medier, med mera.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bury Me Under The Weeping Willow (Bristol Sessions 1st August 1927)

1 augusti i Bristol, det var där det började. Kommentarer är överflödiga.

Blackbird Sing: Live 2022 @ 502

' Visst går det att blanda country och punk. Det gick redan på åttiotalet.

Tears Must Fall

Love On Drugs går att lita på. Välgjord Americana, från Sverige!