Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg #900 ...

 ... och jag brinner fortfarande strakt för countrymusiken och relaterade kulturella yttringar.

Jag lyssnar och skriver så det knakar, på många ställen, och allt jag skriver är mina egna åsikter.

I fjol fick jag blodad tand vad gäller arrangerande i samband med mitt 60-årskalas. Någon konsert eller dylikt blir det inte under 2023, men det är ett nytt år den 1 januari och 2025 tänker jag fira hundraårsjubileet av Grand Ole Opry.

Ni som har följt mig ett tag vet att jag har kikaren på två fina lokaler, men det finns fler. Och jag kommer att hålla koll på de amerikaner som turnerat i Sverige, inte nödvändigtvis majorartister.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bury Me Under The Weeping Willow (Bristol Sessions 1st August 1927)

1 augusti i Bristol, det var där det började. Kommentarer är överflödiga.

Blackbird Sing: Live 2022 @ 502

' Visst går det att blanda country och punk. Det gick redan på åttiotalet.

Tears Must Fall

Love On Drugs går att lita på. Välgjord Americana, från Sverige!