Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg #1100

När jag skrev inlägg #1000, som visade sig vara #999, hade jag planerat att marknadsföra bloggen på bred front. Så blev det inte, eftersom det fanns ett par små saker som måste fixas först, och som fortfarande är under arbete. Men det kommer..

De senaste veckorna har jag börjat kopiera en allt mer material som jag publicerat på andra sociala medier. Följ mig gärna där och läs mitt fastnålade inlägg för mer information.

Just nu följer jag med intresse alla de nya aktörer som dyker upp i arrangörsleden. En del har val av artister som är rent uppåt väggarna, och andra bättre. Saklig kritik är bättre än råskällande.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bury Me Under The Weeping Willow (Bristol Sessions 1st August 1927)

1 augusti i Bristol, det var där det började. Kommentarer är överflödiga.

Blackbird Sing: Live 2022 @ 502

' Visst går det att blanda country och punk. Det gick redan på åttiotalet.

Tears Must Fall

Love On Drugs går att lita på. Välgjord Americana, från Sverige!