Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg #1200

 Dags att göra en hundratalssammanfattning igen.

För det första: Jag är fortfarande glad och förvånad över att jag har hittat ett format som passar mig. Det tog nästan femton år och fyra-fem misslyckade försök.

För det andra: Jag har jobb på gång, på förmiddagarna. Det kommer inte att minska mina aktiviteter något nämnvärt, men det blir nog mer fokus på sena eftermiddagar och tidiga kvällar.

För det tredje: Live musik, både som lyssnare och arrangör finns i allra högsta grad med i planeringen.

För det fjärde: Sociala medier, när alla verkar hålla till på Instagram är det fortfarande X som gäller som min största källa till skvaller och nyheter.

För det femte: Eget orökt bacon är på gång och blir färdigt på fredag-lördag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bury Me Under The Weeping Willow (Bristol Sessions 1st August 1927)

1 augusti i Bristol, det var där det började. Kommentarer är överflödiga.

Blackbird Sing: Live 2022 @ 502

' Visst går det att blanda country och punk. Det gick redan på åttiotalet.

Tears Must Fall

Love On Drugs går att lita på. Välgjord Americana, från Sverige!